Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Тимохіна Я$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
1.

Божкова В. В. 
Розроблення заходів для покращення позицій спеціальності "Управління інноваційною діяльністю" СумДУ на ринку освітніх послуг України [Електронний ресурс] / В. В. Божкова, Я. О. Тимохіна // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 2. - С. 53-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_2_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 445.809 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Божкова В. В. 
Удосконалення комплексу інтегрованих маркетингових комунікацій для просування спеціальності "Управління інноваційною діяльністю" СумДУ [Електронний ресурс] / В. В. Божкова, Я. О. Тимохіна // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 3. - С. 13-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_3_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 354.874 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Божкова В. В. 
Розроблення комплексу стимулювання збуту освітніх послуг зі спеціальності "Управління інноваційною діяльністю" [Електронний ресурс] / В. В. Божкова, Я. О. Тимохіна // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 4(1). - С. 75-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_4(1)__11
Попередній перегляд:   Завантажити - 305.063 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Тимохіна Я. О. 
Інтегровані маркетингові комунікації: періодизація розвитку та визначення понять [Електронний ресурс] / Я. О. Тимохіна // Сталий розвиток економіки. - 2013. - № 4. - С. 324-328. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sre_2013_4_70
Попередній перегляд:   Завантажити - 120.042 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Божкова В. В. 
Формування результату діяльності промислового підприємства [Електронний ресурс] / В. В. Божкова, Я. О. Тимохіна // Наука й економіка. - 2013. - Вип. 4(1). - С. 109-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nie_2013_1_4_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 513.356 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Тимохіна Я. О. 
Формування комплексу просування на різних рівнях управління [Електронний ресурс] / Я. О. Тимохіна // Економіка і управління. - 2013. - № 4. - С. 65-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econupr_2013_4_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 277.727 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Тимохіна Я. О. 
Проблеми бюджетування та оцінки ефективності синтезованих маркетингових комунікацій промислових підприємств [Електронний ресурс] / Я. О. Тимохіна // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Економічні науки. - 2015. - Вип. 10(4). - С. 85-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2015_10(4)__22
Попередній перегляд:   Завантажити - 660.554 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського